Naše služby

Poskytování moderních nástrojů pro spolupráci formou služby

Zabýváme se komplexním řešením bezpečné komunikace ve firmách a státních organizacích. Naším cílem je zdokonalit a zefektivnit pracovní prostředí zaměstnanců a posílit jejich produktivitu. Tím přímo i nepřímo podpořit pozitivní obchodní dopad ve zrychlení a zpřehlednění komunikačních procesů vůči interním uživatelům nebo externím zákazníkům.

Inspirováni inovacemi a mnoha lety zkušeností, přinášíme do společností dynamický pokrok, kvalitu, spolehlivost a rozšiřujeme pestrost komunikace.

V našem portfoliu služeb pracujeme pouze s předními světovými výrobci technologií v daném segmentu (Cisco Systems, Microsoft, NEC a další), což nám umožňuje patřičně rozvíjet zákaznická řešení, standardizovat kvalitu a dostupnost služeb.



Prodej licencí Cisco Webex

Univerzální prostředí pro moderní online spolupráci zaměřené na firmy i jednotlivce. Obsahově se jedná o komplexní škálu komunikačních produktů, které si můžete navolit dle požadavků:



1. Cisco Webex Meetings

  • organizování video schůzek

  • bezpečné odesílání zpráv

  • sdílení souborů

  • vytváření prostoru nejen pro pracovní týmy

  • přístup kdykoliv a odkudkoliv (počítač, mobil, tablet)

  • pokročilé nástroje administrace (sledování kvality připojených účastníků v reálném časem, online nástroje pro troubleshoting, monitoring a správu)

Služba může zhrnovat následující produkty:
Webex Meeting Centrum, Event Centrum, Training Centrum, Webex Support Centrum, Webex Legislate


2. Cisco Webex Calling

Komunikační platforma nahrazující zastaralé řešení běžných PBX a digitálních ústředen v cloudu. Můžete volat a přijímat hovory na jakémkoli zařízení a kdekoli – to vše bez nutných investic do infrastruktury a vzdělávání správců IT sítě ve vaší společnosti.


3. Cisco Webex Teams Collaboration

Kombinace produktů Calling a Meeting dohromady, kdy lze kombinovat různý počet uživatelů v daných kategoriích. Uvedeme si to na následujícím příkladu, kdy zákazník s 250 zaměstnanci požaduje následující:



  • 100 uživatelů s funkcí plánování, organizování a moderování online schůzek (Webex Meetings)

  • 250 uživatelů IP telefonie – 50 % uživatelů HW telefon a ostatní jen SW klienta (Webex Calling)

  • Webex Teams klient pro všechny uživatele

Cisco Collaboration licencování - poradenství a audit

Odborné poradentství o procesech a modelech licencování v prostředí Cisco Collaboration technologií. Pestrá škála produktů a dynamika odvětví má za následek, někdy i chaos, v nakoupených servisních podporách licencí, jejich množství, či jejich správnému využití.

S našimi odborníky jsme schopni analyzovat strukturu licencí, jejich využití a pokrytí servisní podporou, včetně určení vhodného doporučení pro migrace, upgrady či další rozvoj této technologie.


Díky nám získáte


  • lepší orientaci v Cisco Collaboration licencování

  • analýzu využití licencí ve vašem stávajícím prostředí

  • snížení nákladů na vedení servisní podpory a její obnovování

  • aktuální přehled aktivních servisních kontraktů

  • podrobnou dokumentaci


Mám zájem

Věnujeme se těmto oblastem


  • IP telefonie
    - CUCM, Webex Calling, vzájemná integrace a hybridní scénáře

  • Videokonference
    - CMS, Expressway, Webex Cloud

  • Platforma Webex Cloud
    - Meeting, Calling, Team Collaboration

  • Kontaktní centra
    - Express i Enterprise
Mám zájem