Poskytování moderních nástrojů pro spolupráci formou služby
Zabýváme se komplexním řešením bezpečné komunikace ve firmách a státních organizacích. Naším cílem je zdokonalit a zefektivnit pracovní prostředí zaměstnanců a posílit jejich produktivitu. Tím přímo i nepřímo podpořit pozitivní obchodní dopad ve zrychlení a zpřehlednění komunikačních procesů vůči interním uživatelům nebo externím zákazníkům.
Inspirováni inovacemi a mnoha lety zkušeností, přinášíme do společností dynamický pokrok, kvalitu, spolehlivost a rozšiřujeme pestrost komunikace.
V našem portfoliu služeb pracujeme pouze s předními světovými výrobci technologií v daném segmentu (Cisco Systems, Microsoft, NEC a další), což nám umožňuje patřičně rozvíjet zákaznická řešení, standardizovat kvalitu a dostupnost služeb.
Prodej licencí Cisco Webex
Univerzální prostředí pro moderní online spolupráci zaměřené na firmy i jednotlivce. Obsahově se jedná o komplexní škálu komunikačních produktů, které si můžete navolit dle požadavků:
1. Cisco Webex Meetings
Služba může zhrnovat následující produkty:
Webex Meeting Centrum, Event Centrum, Training Centrum, Webex Support Centrum, Webex Legislate
2. Cisco Webex Calling
Komunikační platforma nahrazující zastaralé řešení běžných PBX a digitálních ústředen v cloudu. Můžete volat a přijímat hovory na jakémkoli zařízení a kdekoli – to vše bez nutných investic do infrastruktury a vzdělávání správců IT sítě ve vaší společnosti.
3. Cisco Webex Teams Collaboration
Kombinace produktů Calling a Meeting dohromady, kdy lze kombinovat různý počet uživatelů v daných kategoriích. Uvedeme si to na následujícím příkladu, kdy zákazník s 250 zaměstnanci požaduje následující:
Cisco Collaboration licencování - poradenství a audit
Odborné poradentství o procesech a modelech licencování v prostředí Cisco Collaboration technologií. Pestrá škála produktů a dynamika odvětví má za následek, někdy i chaos, v nakoupených servisních podporách licencí, jejich množství, či jejich správnému využití.
S našimi odborníky jsme schopni analyzovat strukturu licencí, jejich využití a pokrytí servisní podporou, včetně určení vhodného doporučení pro migrace, upgrady či další rozvoj této technologie.